Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Human-like bot
Dufek, Jan ; Kadlec, Rudolf (vedoucí práce) ; Dvořák, Filip (oponent)
Hlavním cílem této práce je vytvořit bota pro Unreal Tournament 2004, jehož chování má být co nejpodobnější lidským hráčům. Nejdříve jsme naměřili herní data od lidí a od botů. Poté jsme vybrali výchozího bota a udělali jsme celkem pět iterací porovnání dat od bota s lidskými daty, výběru nějakého rozdílu, vylepšení bota s cílem odstranit tento rozdíl a znovu měření dat. Úspěšná vylepšení byla odebrání otáčení bota za běhu, přidání reakcí na zasažení a lepší přepínání zbraní. Vylepšení která nezmenšila rozdíly byla přidání kempovacího a toulavého módu a útěk s použitím modulu viditelnosti. Na závěr byla věrohodnost bota testována během studie s lidskými hráči. Bot se bude účastnit soutěže botů podobných člověku pojmenovanou 2K BotPrize.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.